Reklamacje i zwroty
Strona główna » Reklamacje i zwroty
Jakość obsługi jest dla nas priorytetem, dbamy o nią od chwili złożenia zamówienia, poprzez jego realizację, a także po zakończeniu transakcji. Dlatego w strukturze organizacyjnej firmy istnieje specjalna jednostka zajmująca się sprawami reklamacji kupionych w naszym sklepie towarów. Każde Państwa zgłoszenie jest rozpatrywane z należną uwagą, po każdej zgłoszonej sprawie podejmujemy odpowiednie działania w ramach gwarantowanych regulaminem sklepu zasad reklamacji.
Specjaliści z działu reklamacji są do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16-00, pod numerem telefonu: 505 11 66 08
Aby Państwo, jako nasi Klienci, mogli dochodzić swoich praw w ramach reklamacji zakupionych towarów, prosimy o przysłanie do nas na adres mailowy info@spaogrodowe.pl bądź pocztowy następujących danych:
![]() |
W przypadku reklamacji towarów dostarczanych do Państwa firmą kurierską: - protokół szkody spisany z kurierem (prosimy o wypisanie nawet najmniejszych uszkodzeń towaru i jego opakowania); - zdjęcia uszkodzonego towaru i opakowania; - numer zamówienia bądź numer faktury; - numer katalogowy uszkodzonego produktu; - imię i nazwisko osoby bądź nazwa firmy, na którą wystawiona została faktura; - krótki opis uszkodzenia. W przypadku braku jednego lub kilku zamówionych produktów w przesyłce kurierskiej należy również spisać protokół z kurierem, a następnie przesłać go do nas mailowo (skan) lub listownie. |
![]() |
W przypadku reklamacji towarów, które nie działają w ogóle lub działają nieprawidłowo, posiadają wadę fabryczną lub są niekompletne: - opis usterki oraz informacja, kiedy stwierdzono uszkodzenie lub brak elementu; - zdjęcia wadliwego towaru; - numer zamówienia bądź numer faktury; - numer katalogowy uszkodzonego produktu; - imię i nazwisko osoby bądź nazwa firmy, na którą wystawiona została faktura. |
![]() |
W przypadku reklamacji dotyczącej naszego transportu: Stwierdzenie jakiegokolwiek uszkodzenia bądź braku towaru musi być potwierdzone adnotacją na dokumencie WZ i przekazane naszemu kierowcy. |
![]() |
Nasz sklep w pełni respektuje Państwa prawa wynikające z ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (DzU Nr 22, poz. 271). Z towaru zakupionego w naszym sklepie mogą Państwo zrezygnować bez podania przyczyny w terminie i na warunkach określonych w powyższej ustawie. Odstąpienie od umowy wolne jest od zapłaty jakiejkolwiek sumy, czyli odstępnego. W przypadku ewentualnego odstąpienia od zakupu proszę odesłać nabyte elementy na adres: Spa Ogrodowe ul. Tarnobrzeska 20 71-034 Szczecin Klient może korzystać z wybranej przez siebie formy i sposobu zwrotu, którego koszt ponosi. Uwaga: Jeżeli oryginalne kartony producenta zostaną oklejone etykietami przez spedycję lub pocztę towar nie zostanie przyjęty i będzie odesłany do Klienta. Proszę o zabezpieczenie towaru żeby nie uległ uszkodzeniu podczas dostarczania. Zwracane w tym trybie produkty zostaną przyjęte tylko i wyłącznie wtedy, gdy będą odesłane w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletną jego zawartością, a sam element oraz akcesoria będą nieuszkodzone, oraz nie będą nosiły jakichkolwiek śladów używania. Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy (bez oświadczenia nie możemy przyjąć zwrotu) oraz numer konta, na jaki sklep ma zwrócić zapłatę. basenyogrodowe.co w ciągu 2 dni roboczych dokonuje sprawdzenia produktu. Jeżeli towar spełnia powyższe wymagania zostaje wystawiona faktura korygująca, oryginał i kopia zostają wysłane do Klienta mailem lub listem. Klient powinien odesłać podpisaną kopię faktury korygującej, a po otrzymaniu jej sklep basenyogrodowe.co w ciągu 7 dni roboczych dokonuje zwrotu pieniędzy na konto Klienta. Jeżeli towar nie spełnia wymagań wymienionych powyżej Sklep odmawia odbioru przesyłki lub/i towar zostaje odesłany do Klienta na koszt odbiorcy, wraz z dokumentacją wad i uszkodzeń. Gwarancja, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. |
![]() |
W chwili odbioru towaru kupujący jest zobowiązany sprawdzić stan i zawartość przesyłki bez względu na stan opakowania. Jeżeli w momencie sprawdzania zawartości przesyłki zauważą Państwo braki lub uszkodzenia towaru należy wezwać kuriera w celu spisania odpowiedniego protokołu. Jeżeli opakowanie jest uszkodzone należy koniecznie umieścić taką informację na protokole szkody. W przypadku braku takiej informacji na druku reklamacyjnym firmy kurierskiej, nie będzie możliwe wszczęcie procesu reklamacyjnego. |
![]() |
W przypadku zamówienia produktów zamówieniowych (towary o czasie realizacji powyżej tygodnia), a następnie niezawinionej przez firmę Spa Ogrodowe. rezygnacji z zamówienia na te produkty oraz w przypadku uzgodnionego z firmą Spa Ogrodowe. zwrotu towaru zamówieniowego, przysługuje naszej firmie prawo do obciążenia Klienta kosztami obsługi zwrotu towaru zamówieniowego w wysokości min. 20% wartości tych produktów. |